poniedziałek, 27 maja 2013

stroje kąpielowe F&F 2013



Jako że z dobrych źródeł wiem, że od środy będzie obowiazywać oferta - 30 % na stroje kąpielowe F&F postanowiłam pokazać Wam moje ulibione stroje w tej kolekcji.



Myślę, że oferta F&F może śmiało konkurować z innymi sieciówkami. Co mi się podoba  - to, że z jednego wzoru stroju możemy wbrać 2 opcje dołu (bikini i zabudowane) i 2 - 3 rodzaje góry (typowe bikini, góra typu bandeau, oraz z usztywnianymi miseczkami) . Oczywiście góry i doły można dowolnie mieszać i komponować.  Ceny również przystępne i niestety zróżnicowane. O ile zwykłe trójkątne bikini możemy kupić od 16 zł to już upolowana przeze mnie góra typu "push up" kosztuje 59 zł co jest dla mnie lekką przesadą.. jednak nie odpuszczam i czekam do środy na 30% obniżki ;)

o to już propozycje od F&F


















Pozdrawiam i przesyłam trochę ciepełka w ten deszczowy wieczór ;)









4 komentarze:

  1. Świetne :) niech już będzie ciepło ;p
    zapraszam do mnie :)
    http://fashionablewhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej;) Nominowałam cię do Liebster Award;) Zapraszam na mój blog: http://www.rajkosmetyk.blogspot.com/ po więcej informacji;)Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem fanką jednoczęściowych ostatnio ; P


    Obserwujemy ? ; ) ( daj znac na moim blogu )

    OdpowiedzUsuń
  4. mi najbardziej podoba się ten czarny z kolorowymi paskami:)

    OdpowiedzUsuń